Попит на smart вікна зростає Сергій Ведерніков, директор компанії «ВікноПлюс», про розумні вікна та організацію виробництва

  • Головна
  • >
  • Новини
  • >
  • Попит на smart вікна зростає Сергій Ведерніков, директор компанії «ВікноПлюс», про розумні вікна та організацію виробництва

Попит на технологічні вікна в Україні зростає, люди все більше уваги приділяють безпеці, комфорту та енергозбереженню. Чому так відбувається, і як організовано виробництво вікон у компанії «Вікно Плюс», в інтерв’ю платформі OKNA.ua розповів її директор Сергій Ведерніков.

Попит на smart вікна зростає Сергій Ведерніков, директор компанії «ВікноПлюс», про розумні вікна та організацію виробництва

Сергій Ведерніков, директор компанії «Вікно Плюс» (ліворуч), Андрій Лесьо, засновник і CEO OKNA.ua (праворуч)

На виставці Windo Lviv у вас було представлено багато зразків продукції, де використовуються цифрові технології. Як вдається продавати такі складні продукти, чи добре їх сприймають? Які завдання вони вирішують?
Сергій Ведерніков:

Ми позиціюємо себе як компанію преміум сегменту, не женемося за масовістю і віддаємо перевагу інноваційним продуктам. На виставці ми показали зразки продукції, які чітко демонструють, як можна поєднати минуле з майбутнім. Це саме той продукт, який має попит серед замовників.

У цьому році багато хто скаржиться, що відбувається просідання віконного ринку. У нас, навпаки, невелике, але зростання є. Отже, інновації від компаній VEKA і Winkhaus, які ми впроваджуємо в кінцевому продукті, зрозумілі й популярні серед покупців.

Ви бачите сміливі рішення для розумних будинків, системи, які дозволяють підвищити комфорт і безпеку. Навіть під час кризи дорогі системи знаходять свого клієнта.

За моїми відчуттями якщо людина будує будинок своєї мрії, вона не повинна економити на вікнах. Ми якраз разом з партнерами переконуємо клієнтів у цьому. Дуже багато залежить від вікон. Високотехнологічний продукт створює в будинку комфорт, затишок і безпеку.

Які ваші основні ринки збуту?
Сергій Ведерніков:

Традиційно продаємо в основному на Західній Україні. Але цього року відкрили для себе нові ринки Одеси, Херсона та Миколаєва. Я не очікував, наскільки успішними будуть продажі там. Виявляється, така продукція популярна і в південних регіонах України.

Що стосується експорту, тут ми теж йдемо вперед і освоюємо нові ринки. Стабільно відбуваються постачання в Італію, Румунію. Відправили перші контейнери в Америку, проходимо сертифікацію за американською системою.

Як діджіталізація проявляється безпосередньо на виробництві?

 

Сергій Ведерніков:

Ми почали процес автоматизації виробництва ще тоді, коли ніхто не вірив, що в Україні може з’явитися брак робочої сили. Сьогодні трудовий ресурс дорогий і в дефіциті. У нас же багато процеси автоматизовані.

Автоматизація із застосуванням сучасних технічних засобів стала однією зі складових нашого успіху. Це заповнення склопакетів інертним газом (ми 100% склопакетів заповнюємо інертним газом і працюємо тільки з цільногнутою дистанційною рамкою), ексклюзивне зварювання, яке зварює, загортаючи ламінацію.

Нова фурнітура від компанії Winkhaus, профільні системи від компанії VEKA роблять нашу продукцію ексклюзивною й нішовою.

Наскільки мають попит такі цифрові продукти, як датчики відкривання, системи контролю доступу?

 

Сергій Ведерніков:

Ними користуються в комплексі. Ми придбали у компанії Lisec повноформатну машину для нарізання триплекса, можемо різати протизламний триплекс. Склопакети з протизламним триплексом необхідно застосовувати з протизламною фурнітурою і такими системами захисту, як датчики безпеки. Тільки коли це все в комплексі реалізовано у вікні, його рівень захисту від злому надає час, щоб встигла спрацювати сигналізація і приїхала бригада охорони.

Ми спостерігаємо, що популярність таких систем зростає з кожним місяцем. Люди стали розуміти, що можна убезпечити свою родину і майно. Особливою популярністю користуються датчики на злом, інтегровані у вікно. Клієнтам подобається, що датчик не видно, немає проводів.

Сумно бачити дорогі вікна з однією глухою стулкою. Це проблема не замовника, який будував будинок, а компанії, яка продавала вікно. Це означає, що клієнта не зуміли переконати, що таке вікно буде не зручним в експлуатації.

За роки роботи ми зуміли створити команду, яка працює на одну мету. Наші партнери поділяють ідею продажу якісних, високотехнологічних, нішових вікон, які відповідають всім сучасним вимогам: енергозбереження, безпека, комфорт і естетичне виконання.

Новина взята з сайту OKNA.UA 

Поділіться з друзями

Single page for news
Facebook
Twitter
Email
Print